glädjetjut

Ni förstår inte hur lättad jag känner mig just nu. Så. Jävla. Lättad. Resten i matte är fixad, reportaget är klart, artikeln är klar, hemtentan är klar, och jag har gjort mitt bästa för att fixa det där G:et i bild. Alltså. WAAAAAA. Så. Det var mitt glädjetjut.

Det enda jag har kvar nu är min hemsida, men den fixar jag i skolan eftersom att alla filerna ligger där.

NU SKA JAG BÖRJA TA FRAM KLÄDER ATT PACKA NER TILL USAUSAUSAUSAUSAUSA, HAHAHA. Var avundsjuka. VAR DET.

SÅ GLAD ÄR JAG NU. Jag ser grymt risig ut idag (resultatet av en hel dags pluggande) så jag ritade av mig själv istället för att ta en bild. Är i värsta ritar-moodet efter att ha suttit och ritat i flera timmar. He.

Kommentarer
Postat av: Moa

shit va likt! det ser verkligen ut som dig emelie! :D

2011-04-11 @ 11:53:54
URL: http://moagranstrom.blogg.se/
Postat av: Sofia

hahah jag håller med moa! :D

2011-04-11 @ 18:09:23
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0