HALLI HALLÅ

Kommer ihåg att jag brukade spela Allt och lite till-spelet på SVTs hemsida för några år sedan, och en av tjejerna som var med sa alltid "HALLI HALLÅ" varje gång man startade spelet. Nördkillen som också var med brukade säga "hejsan svejsan lingongren!" och jag ba HAHAHAHA varje gång han sa det.

I alla fall. HEJ. Jag var kvar i skolan till halv sex idag. Mm. Roligt, jag vet. Vi satt och klippte vår film hela dagen, och det tog inte bara lite tid. Det tog mycket tid. Mycket, mycket, mycket tid. Den är inte särskilt bra. Men den är helt okej klippt i alla fall. Alltid något. He. He. He.

Nu måste jag försöka plugga lite. Guva man inte har något liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0