control

Guuuuud hahaha. Vi hade livesändning klockan ett dårå. Det gick bra! Bara det att vi knappt hann träna något och att Conny gjorde lite kaoz, men det gick hyfsat ändå. Jag skötte inslagen och klickade på en knapp när de skulle in. Det var hela mitt jobb. Viktigaste personen i kontrollrummet liksom ba!!! Eller inte. Men jag var med live en liten stund också, blev intervjuad om vår film. Och så var jag med i en film. Och ett reportage. Jag hade inte tänkt att vara med särskilt mycket, men så blev det ju inte. Såklart.

Och imorgon åker jag till USA. Hahahaha. Livin' da rockstar life. TV IDAG, USA IMORGON, WOW EMELIE DU ÄR KÄND VA??!?

Ne.


Kontrollrummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0