orlando

Universal Studios var nog det roligaste jag någonsin gjort. Det var HELT otroligt. Om ni någonsin befinner er i Orlando, gå på Universal, men köp ett expresspass för annars får ni köa i timmar. Jag kan inte ens beskriva hur häftigt allt var. Särskilt 4D-bion och Simpsonsåkturen. Japp, 4D. Inte 3D, pffft, vad är det för omodernt liksom. Har hunnit se 4D-bio två gånger i USA. Shrek och Trollkarlen Från Oz. Helt sjukt coolt.

Idag har vi shoppat loss på The Florida Mall. Jag har köpt fyra par Converse. JAPP. Köpte först tre par, men såg sedan ett till par i en annan affär som ba kallade på mig. Så jag köpte dem. Köpte bl.a. ett par vinröda som jag har velat ha i århundraden, men inte hittat i Sverige. SCORE.









Jumpsuit jag köpte. Och conversen.




Två t-shirts från Hot Topic! Första gången i hela livet som man är på Hot Topic så finns det såklart inga Shane Dawson-tröjor där. Jag bölade lite inombors.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0