your heart will go on

Vi har prov i gympa på torsdag. Därför har min gympalärare satt ihop värsta stenåldershäftet PROPPAT med info om kolhydrater, fett, happy meals osv. Det är världens minsta text i häftet och mitt huvud ba NOOOOOO när jag försöker läsa. Jag ba nehe. Skit i det då.

Lyssnar på den här låten medan jag plöggar. DÖR för att den är så bra. I melodifestivalen så tyckte jag den var sådär, men nu ba *PUMPAR* jag den om och om igen.



"My heart is refusing me" låter ju bara stört. Ba "mitt hjärta VÄGRAR mig". Stöter hjärtat bort resten av kroppen då ellör? Fattar inte.

Kommentarer
Postat av: Paulina

haha, EXAKT vad jag också tänkte angående låten. asmysko titel...

2011-04-07 @ 18:57:25
URL: http://skinsofmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0