disträ

Idag har jag varit med Louiiiise. Iiiiiii. Skulle åka buss hem till henne såhär på kvällen och råkade ta bussen som åker mot Hille istället för den som åker mot Bomhus. Alltså. Mitt liv är så fail ibland att jag inte orkar. Hur blir man så disträ? Kom i alla fall på det i tid, men inte tillräckligt i tid för att hinna med bussen, så de kom och hämtade mig istället. Orkar ej.

 

I alla fall så har jag sagt hejdå till Louise nu för hon åker till USA om en vecka och stannar där i nästan ett år. Inte kul att säga hejdå. Alls. Men jag kommer stalka hennes blogg, facebook, twitter, ALLT. Vill ha en riktig Louise-overload under tiden hon är där. Förresten borde ni läsa hennes blogg!!!!!!! För den är bra!!!! Okej!!!!!

 

Tack?!?!?!???

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0