emo makeover

Extreme Home Makeover är på teven. De sitter i den där bussen de åker runt i och grinar över någon sorglig historia om en tjej i rullstol som har ett trångt hus. Fattar inte att de fortfarande gråter efter all skit de har hört. Efter ett tag måste man ju vänja sig. Familj med siamesiska tvillingar, hemlös familj, familj som bor i nedmöglat hus, familj som har förlorat mamma, pappa, syster, moster och mosters kusin i cancer. Till slut måste de ju ba BEEN THERE DONE THAT BITCH.


Igår var jag med mina tjejer som jag inte hade träffat på ett tag. Har haft pokerface på hjärnan idag och det är helt och hållet Moas fel. Men det är lugnt, jag svalkar hjärnan med en ispåse så att den inte blir överhettad av all musik som pågår i den.


Kommentarer
Postat av: linn

Hahahahaha emelie...

TACK, NÅGON STJÄÄÄÄRNA HAR SATT DIT DEN ;)

2011-08-13 @ 16:36:41
URL: http://forlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0