happy monday

I skolan såg vi världens jobbigaste emofilm någonsin. Magnolia. Mådde extremt dåligt av den. Blev emo och ville cutta mig och hatade den. Det enda bra med den var att det regnade grodor från himlen på slutet. Resten var bara hemskt. Och den var sisådär tre timmar lång. Yaaay.

Så jävla jobbigt att gå i skolan. Nog för att vi tittade på film i fem timmar idag (min rumpa somnade) och resten av tiden satt jag och spelade sims på facebook, men alltså jag dör av att kliva upp tidigt på morgonen. Det är hemskt. Jag ser dubbelt på morgnarna, så trött är jag.



Kommentarer
Postat av: linn

neeee tyveeer hahaha...

gud emelie, asså jag skrattar nästan ihjäl mig när jag läser din blogg, VARENDA GÅNG, helt sjukt!!!! hahahaah

2011-08-22 @ 22:35:19
URL: http://forlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0