it's a goat. there's a goat in my pocket.

HEEEEEEEEEEEJ.


Sista dagen på sommarlovet är nästan slut. Alltså kommer inte över det faktum att nästa sommarlov är det sista jag någonsin kommer att ha?!??!?! Hur sjukt är det? Väldigt sjukt. Ja.

Sista sommarlovsdagen har spenderats med Gustaf, film och tacos och igår var jag i boulognerskogen (måste alltid googla stavningen när jag ska skriva det, lär mig aldrig) med Martina och några av hennes kompisar och spelade lite kort. Sen gick jag och Martina och fikade och jag åt en kladdkaksbit som var så stor att nu behöver jag inte äta kladdkaka på minst två dagar.

Imorgon måste jag vara i skolan klockan 10. Förstår inte hur det ska hända när jag har sovit till två hela sommarlovet aaaah hjälp.



Älskar socially awkward penguin. Dock oroande att alla passar in på mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0