lång dag

Jag är så tröööööööött.

Går från halv nio till fem på torsdagar. Dock att fram till lunch så har vi media så det är kul i alla fall. Men efter det har jag svenska och sen engelska B på Polhem i tre timmar. Kuuuuuuuul. Vi speed-dejtade på engelskan. En tjej sa till mig att hon var expert på sex. Vad svarar man på det liksom? En människa man aldrig träffat förr. Ba okej. Härligt.

Imorgon ska jag ha matte B för första gången. Jag fruktar det. Dock att det bara är vi från media som har valt matte B som ska vara i vår grupp, och därför kommer det antagligen knappt vara någon där så man kommer kunna utnyttja läraren till max. Utnyttja folk yaaaaay. Jag hoppas verkligen att jag klarar det. Hatar matte så myckeeeet gud. Det enda som är värre än matte är gympa.

Förresten vill jag färga mitt hår igen. Ska göra det. Snart.

Snodde en bild från Theres blogg, heheheheh.

Kommentarer
Postat av: gabyyyyyyyyy

HAHHAHAHAHAHA åh sextjejen<333333333

2011-08-26 @ 21:04:43
URL: http://annahgabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0