lyskväll eller myskväll

Jag kom hem från Söderhamn alldeles nyss. Hade det extremt mysigt på lyskvällen igår. Vi satt runt en eld och grillade marshmallows (okej jag hatar marshmallows, men jag tittade på när alla andra gjorde det) och möz lozz. Alla i husen runt sjön hade tänt en miljard marschaller, så vi tog en båttur när det var mörkt och det kändes som en saga. Okej klyschigt eller vad, men på riktigt. Det var klar stjärnhimmel, ljus tända överallt, vattnet var helt stilla och det var varmt trots att det var så sent. Sen drog Per igång båten ordentligt och vi ba flög fram över vattnet, så mysfaktorn sjönk ju lite då. Kul var det i alla fall.

 

Dum och lat som jag är tog jag inte med mig kameran. Dödar mig själv inombords för nu pga det var så fint. Här är i alla fall en bild på elden.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0