min hand

Nu är jag i staaaaan. Känns konstigt att vara hemma och ha rinnande varmvatten och snabbt internet. Känns också konstigt att referera till Gävle som "stan" så let's not do that.


Börjar långsamt vänja mig vid tanken av att jag ska börja skolan inom en relativt kort framtid. Accepterar det, men tycker inte om det. Hatar att kliva upp mitt i natten för att åka till ett ställe där de pressar in så mycket information i huvudet på en som de bara kan, tills all kunskap man fått rinner ut genom öronen för att aldrig återvända igen. Som matte A till exempel. När kommer jag någonsin att använda all information jag har fått där? Kommer inte ihåg hur man ritar ett diagram, än mindre hur man räknar ut hur många cyklar som säljs i Kina per år (JA, DET VAR EN RIKTIG FRÅGA PÅ ETT RIKTIGT NATIONELLT PROV THANK YOU VERY MUCH).

Dock att media är kul. Bara för att avsluta på ett bra sätt. Även om det faktum att jag har valt rörlig bild får mig att bajsa på mig av nervös, men ändå. Kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0