slightly döende

Har mått bajskorv hela dagen. Ont i halsen, öm i hela kroppen (alltså på riktigt det känns som att jag har tränat stenhårda pass på gymmet hela veckan trots att jag inte har det, dedication). Vill helst gå och dö under en sten.

Trots detta har jag varit i skolan och jobbat hårt idag. Ignorerade förkylningen hela dagen så när jag kom hem så smälte jag ihop till en liten hög i min säng och dog, och här ligger jag kvar än.

Ska titta på något som heter "Vi äter oss till döds" på tv3play nu bara för att det lät gott.


Såhär snygg såg jag ut igår kväll när jag drack varm o'boy pga ont i halsen. Oh yeah, come get some.

Kommentarer
Postat av: linn

heeeeeheeeee yeah :D

2011-08-30 @ 08:06:26
URL: http://forlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0