diseased

Har ont i halsen. Inte bra. Inte bra alls. Har inte varit förkyld sedan i vintras, men nu är det såklart dags igen bara för att skolan har börjat. Var sjuk förra året när skolan hade börjat också. Omställningar + vara runt en massa folk med en massa förkylningsbakterier = sjuk.

I fredags tog vi skolfoto. Alltid ett ångestmoment. Tror inte att jag någonsin blivit nöjd med ett skolfoto. Men vem blir det liksom, man ser ju alltid ut som ett UFO. Spelar ingen roll hur man står, om man sträcker på ryggen eller ler, du kommer ändå se ut som en aidssmittad apa. Och det är bara att acceptera att det fotot kommer att förevigas i en skolkatalog som alla i hela Gävle (alla 10) kommer att bläddra igenom.

Detta kan vara mitt sämsta skolfoto någonsin. Fotografen sa något jätteroligt precis innan bilden så jag var på väg att börja gapskratta och fick därför uppblåsta hamsterkinder på bilden. Tack herr fotograf :))) Dock att jag gick i fyran här så jag brydde mig nog inte särskilt mycket.......


I nian, HAHA hatar denna bilden. För att den är ful. Så jävla ful.

 

 

Förra året. Som sagt var jag sjuk i början och om jag inte minns helt fel så mådde jag alldeles extremt dåligt när den här bilden togs. Därför ser jag helt förstörd ut. Alltså, deprimerad som fan, och emoskjortan hjälper inte direkt.


Kommentarer
Postat av: LOOOO

om du måste veta så... ja - vi spelar wow -.-

2011-08-29 @ 04:17:20
URL: http://louisewi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0