the hills och annat

Har varit i Tjockelbo hela helgen. Varje gång jag kommer hem därifrån så har jag inte använt internet på flera dagar och ba "AAAAAAAAH AAAAAH INTERNET AAAAAH YOUTUBE AAAH" springer till datorn, slår igång den och ba råhånglar med internet i flera timmar.


Jag och Gustaf satt och tittade på Paris Hiltons BBF-maraton hela eftermiddagen, som gick ut på att Paris Hilton skulle hitta en brittisk bästa vän. Hon tvingade alla som tävlade att laga mat åt henne, sy kläder åt henne, mocka bajs och borsta grisar på en bondgård, köpa presenter åt henne osv osv osv. Liksom, vem vill INTE vara Paris Hiltons bästa vän?!?!??! Ba YAAAAY let's mocka the poop tillsammans.

Nej men på riktigt, Paris Hiltons BBF är inte det enda kvalitéprogrammet jag har konsumerat denna produktiva helg (många smarta ord i en mening, check). Eftersom vi har MTV i stugan har jag tittat på The Hills också. "Audrina's top 10 frenemies." Alltså på riktigt dör vilka lyxproblem de har. Antingen "LÅG DU MED MIN POJKVÄN" eller "JAG GILLAR INTE HENNE SLUTA VARA MED HENNE ANNARS ÄR VI INTE VÄNNER LÄNGRE, NEHE OKEJ NU ÄR VI INTE VÄNNER LÄNGRE" och så slutar de vara med varandra trots att de inte gör något annat än att prata om varandra. Så underhållande att jag dör, vill ha MTV hemma mer än allt annat nu okej.

Finn ett fel (rätt).


Kommentarer
Postat av: sofia

ha så kul i skolan imorgon då!!!!!!! hahahahaha, jag älskar jb för tillfället <3 jag börjar på ons. ;))))

2011-08-21 @ 22:17:52
URL: http://nossleumas.blogg.se/
Postat av: Spencer Pratt

Me is so cool!//S.P.

2011-08-21 @ 23:53:27
Postat av: tess

sv; ahhahah visst är hon skön? :'D speciella metoder för att hitta en bästavän måste jag säga ;)

2011-08-22 @ 14:39:37
URL: http://tesssjberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0