it's retarded and it's running

Börjar komma över denna telefonskräck nu efter att ha pratat med ca en miljard människor i telefon idag. Det känns mycket bättre nu. Dock att min näsa rinner like crazy, att jag hostar som om det inte fanns någon morgondag och mitt huvud väger 500 kg. Förutom det? Då känns allt A-OK woho.

Har inte ont i halsen heller, yaaaaaaaaay men nu slutar jag skriva om förkylning för det är tråkigt.

Istället ska jag dela med mig av min ringsignal till er.


Japp. Fnizzar varje gång det ringer.


Kommentarer
Postat av: linn

hahahaha jaaadu xD

jag dör för den här hästen ja!

2011-08-31 @ 17:50:10
URL: http://forlinn.blogg.se/
Postat av: matildabästalind

HAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!



dog.

2011-09-01 @ 09:52:53
URL: http://nicklasdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0