1

GISSA VEM SOM HAR EN SKOLDAG KVAR TILL LOV??? HAHAHA DET VAR JAG.

Imorgon ska jag äta med Martina på stan innan vi åker till skolan och få hjälp av vår mattelärare. Sen är det talangjakt på gasklockorna som den andra mediaklassen har fixat och ni alla borde gå på den. På måndag är jag ledig och på tisdag har jag APU. Onsdag blir dock en mardrömsdag. Matteprov OCH skridskoåkning. PÅ SAMMA DAG. Kommer helt säkert dö av isförgiftning.

MEN SEN PÅ TOOORSDAG ÄR DET LOV. ÅÅÅÅÅÅÅ. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ.

 

Vi fick muffins på engelskan idag för vår engelskalärare är en hest. Dessutom hade jag fått MVG på uppsatsen om äckliga Virginia Woolf och en nia på nationella proven SÅ HON SA ATT JAG KANSKE SKULLE FÅ MVG PÅ KURSEN AAAAH. Fick MVG på en svenskauppsats idag också HAHA KÖNGLIGT. Fast jag kommer antagligen få 100 rester på matteprovet nästa vecka så jag kommer ändå aldrig bli raketforskare, FML.

Kommentarer
Postat av: Linnea

vi fick också muffins idag????? av någon anledning?

2011-12-15 @ 19:38:25
URL: http://linneajson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0