dan före dan före dan före dan

MÅSTE KOMMA IHÅG ATT BLOGGA. Glömmer hela tin, ni måste påminna ma.

Idag var en svinig dag. Matteprov som kändes rätt blah och skridskoåkning där jag försökte stå still på isen mest hela tiden för att försäkra mig om att jag skulle slippa spendera jullovet i rullstol. Efter skolan gick jag och Martina ner på stan för att köpa något till julklappsbytet vi ska ha med klassen imorgon. Reglerna är max 20 kronor och det får inte vara något ätbart. Vet ni vad man får för något för 20 kronor som ej är ätbart? Ingenting. Inte ens bajs. Jag köpte två sudd. Helvete vilken besvikelse att öppna det paketet. Ba ÅH ÅH ÅH VAD ÄR DET FÖR NÅT, ÅH... oh.

Nu ska jag sova. Godnatt kissekatter.

 


JAG HAR BÖRJAT ANVÄNDA INSTAGRAM, typ litegrann nästan. Jag heter ptotheiggy så följ mig om ni vill. Om ni inte vill så är det okej också (kommer börja gråta i ett hörn).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0