kindly fuck off

HAHA alltså. Vi ska spela in en film i skolan och söker skådespelare, så jag var på Polhem idag och satte upp några affischer om det. Helt plötsligt kommer en lärare fram till mig och ba VÄNTA NU VAD STOD DET DÄR???? och jag visade pappret och hon sket typ på sig och ba KOMKOMKOM MED MIG, FOLLOW ME INTO THE DARKNESS!!!! så jag följde med henne till ett klassrum och hon visade affischen för alla och tyckte att de skulle vara med. När de frågade vad filmen handlade om orkade jag inte ens. Filmen innehåller bland annat två killar som hånglar upp varandra. Ba eh, snälla var med i vår film, den kommer bli bäzt!!!!!

Om nån vill vara med kan ni mejla [email protected]. Inte för att nån kommer göra det. Men ni får jättegärna göra det ändå, okej.

Snart ska jag äta tacos så hejdå.

<3333


Kommentarer
Postat av: tess

sv; hehehe visst är jag söt när jag är arg? (aa)



HAHAH sa du så? :'D <3

2011-12-12 @ 20:30:12
URL: http://tesssjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0