mitt liv är fabulöst

Sitter återigen i mörkret som ett mongo och letar fakta om min Woolfie. Har skrivit en halv sida hittills, HOPPAS DU ÄR NÖJD NU VIGGY. Lyssnar även på Mozart samtidigt, bara för att Hanapee har skrivit flera gånger på sin blogg att hon brukar lyssna på honom när hon pluggar för att det får en att känna sig *intellektuell*. Vet inte om jag kan hålla med. Blir mest bara kissnödig och stressad av hans ultrasnabba pianospelande.

Idag hade vi nationellt prov i engelska. Herregud vad det var svårt. HAHA tjejen som fick A* på IGCSE-provet som skickades till maddafakking Cambridge tycker engelska B är dösvårt, japp. Detta är vad jag har blivit nu. Hatade hela mitt liv när vi gjorde listeningdelen för de pratade i 180 hela tiden. Dessutom var jag jättehungrig. Åååå klag klag.

 

*Odlar självförtroende*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0