tisdag

Det är så svinigt kallt överallt att jag inte vet var jag ska ta vägen. Vill ba lägga mig i ugnen och jäsa. Dör av tanken att jag ska åka runt på isen i en löjligt kall ishall imorgon, ser framför mig hur jag kommer vara helt blå efteråt. Dessutom har jag matteprov innan. Kan ej klaga nog på detta. Hatar allt. Vägrar åka runt i led som vi gjorde förra året, om vi ska göra det så sätter jag mig på sidan och tjurar istället. ÅÅÅÅÅ.

I alla fall så har jag haft en bra dag på APUn, vi klippte ihop en grej och sen slutade vi. På bussen hem var det proppfullt med folk och alla hostade och snörvlade så det känns som att jag har alla sorters förkylningar och aids nu. En tjej hade till och med munskydd på sig. LIKSOM. VA. Borde jag också ha det? Eller har hon nån dödlig sjukdom som hon inte vill smitta alla med???? Kommer helt säkert dö nu.

Jag har suttit vid tumblr och tryckt i mig julgodis sedan jag kom hem, så jag borde plugga matte nu. Jag SKA plugga matte nu. Blir bara så arg när jag pluggar att jag hellre låter bli. Men jag ska. SKA.

 

Det vi filmade förra veckan.....


Kommentarer
Postat av: sofia

haha åå... jag lider med dig, tycker fett synd om oss!!

2011-12-20 @ 18:28:15
URL: http://nossleumas.devote.se
Postat av: tess

sv; hahahah skulle jag också vilja se :'D



HAHAH asså det du skriver (L)

och bra intervju med oskar ;))

2011-12-21 @ 22:00:22
URL: http://tesssjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0