vadå majskolv vad e det

HAI HAI HAI. Sitter i min säng i pyjamas, äter kakor och väntar på att mina simmar i iphonesims ska plantera färdigt sina majskolvar. De sitter på sina bara knän i trädgården och planterar. Japp. Man kan liksom inte gå ifrån plantorna en stund i det här spelet, nej för fan, har man satt en planta får man sitta där och vårda den 24/7, precis som i verkliga livet.

En av simmarna heter Tyrone, vilket har kommit att bli mitt favoritnamn i hela världen. YO TYRONE. En annan heter Regina George och vet du varför det är coolt så råder jag dig att skaffa tumblr och sluta dig till vårt folk.


John Green <333333

Kommentarer
Postat av: tess

sv; hahaha ja man vet aldrig med dig ;)



asså, hahahahah älskar hur du lever dig in i spelet!! :DD <3

2011-12-30 @ 22:47:10
URL: http://tesssjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0