back to the 80s

För exakt en vecka sedan fick jag feber. Nästan exakt vid den här tiden. Och nu är jag relativt frisk. Tillräckligt frisk för att gå till skolan imorgon och tillräckligt frisk för att faktiskt blogga.

Den senaste veckan har varit den sämsta på väldigt länge, uppenbarligen. Blev sjuk som ett as. Ord kan inte beskriva hur dåligt jag har mått. Och mitt hår har inte heller mått bra. Det blev en riktig 80-talsfrisyr när jag låg på det hela tiden.

 




Såhär skriver min kära pappa om mig när jag ligger däckad och mår dåligt. Och eh, Dillen är jag. Mamma och pappa har alltid kallat mig det. Det finns en förklaring. Kommer inte att dra den.

I alla fall så hade han länkat till följande bild.

 

Och ja, låt oss bara säga att jag nästan såg ut EXAKT sådär. Tog faktiskt en bild på håret eftersom att det såg så roligt ut, men det är en bild som aldrig någonsin kommer att visas för någon annan än mig. Jag har lite självrespekt kvar trots allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0