BB

Idag har det inte varit mycket aktivitet på någon front i mitt liv. Jag hade tänkt göra min hemtenta på 38 frågor (fu Kerstin), men det råkade bli ändrade planer. Sköt upp det hela tiden så jag har mest varit inne på nowmov. Och tittat på Big Brother. Älskar Big Brother. Följde det när jag gick i femman typ, ironiskt nog. Jag som verkligen inte på något sätt är någon Big Brother-person. Skulle dö om någon skickade in mig i ett hus med 16 främmande personer och bad mig stanna där inne i tre månader, blir grymt stressad av att tvingas ihop med andra människor. Nej tack. Att se andra människor tvingas ihop är dock jätteroligt. He. He.

 


Kommentarer
Postat av: linn

PRÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄCIS EMELIE! :D

DU SKA BÖRJA FÖLJA PARADISE HOTELL SEN! :D:D:D

2011-02-21 @ 08:33:38
URL: http://forlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0