blogg

Jag sitter och rensar bort en massa gamla videos från min prenumerationsbox på youtube och försöker komma på fler saker att lägga till min synopsis till manuset. Vill ni läsa en del av min synopsis? SA NI JA? Eller nej kanske. Tänker ge er det ändå.

En tjej är ute och går. Hon lyssnar på musik med en ipod. Hon går runt hörnet på ett hus och går in i en annan tjej som kommer gåendes. De backar från varandra, skrattar lite och säger förlåt. De tittar på varandra och den andra tjejen hälsar glatt. Hon känner igen tjejen men kan ändå inte placera henne. Hon tänker febrilt efter och går igenom alla hon känner i huvudet men kommer ändå inte på vem tjejen kan vara.

Har inte börjat på manuset än, men ska göra det snart. Måste bara hitta manusprogrammet på datorn. Kan bli en utmaning.

En bild på mig som togs för längesedan, när mitt hår var väldigt långt. VISST ÄR DET FRUSTRERANDE ATT JAG INTE HAR LAGT UPP NÅGON BILD PÅ HÅRET ÄN???


Inte så frustrerande kanske. Men ändå.

Kommentarer
Postat av: Moa

jag tycker att det är JÄTTE FRUSTRERANDE! jag vill seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

2011-02-02 @ 16:07:29
URL: http://moagranstrom.blogg.se/
Postat av: sofia

håller med fjanten som skrev kommentaren ovan!!! visa oss NU tack!!!!!

2011-02-02 @ 16:34:17
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0