c00l

Linda, Alva och Tilde kom hit ikväll och vi hade lite tacos/melodifestivalmys med dem. Typiskt svensk grej att göra, ba *tacos och melodifestivalen yay*. Men det var trääävligt. Vi pratade om karuseller och bajsvanor och annat sånt som man behöver veta om man ska åka till USA tillsammans i nästan tre veckor. Alva och Linda säger att de ska ta med mig på någon slags berg-och-dal-bana när vi är där eftersom att jag faktiskt aldrig i hela mitt liv har åkt en sån. Har karusellskräck. Sjuk karusellskräck. Kommer antagligen att fega ur.

En karusell som jag i vilket fall helt klart ska åka är pariserhjulet inne på Toys 'R' Us i New York.

Fattar ni hur COOL jag kommer se ut när jag sitter i den där?! Ska försöka hamna i den gula lastbilen. Helt klart.

Kommentarer
Postat av: sofia

Ja jag vet.. Ormen är fett hemsk, men rätt cool ändå. Ungefär lika cool du kommer vara om du åker i den gula lastblen på Toys 'R' Us i New York.

Fast jag kommer aldrig sätta på mig en sån ring, ALDRIG.

2011-02-13 @ 09:25:38
URL: http://nossleumas.blogg.se/
Postat av: Moa

Vi hann inte åka men vi tittade på den!!

2011-02-13 @ 10:20:10
URL: http://moagranstrom.blogg.se/
Postat av: KusinVitamin

Vi ska inte glömma när du tvingade mig upp i Vikingagungan 11 ggr ;O sen mådde man lagom bra :P

2011-02-13 @ 19:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0