efterbliven lugg är efterbliven

Min lugg har stått rakt ut hela dagen. MEN DET ÄR VÄL ATTRAKTIVT? säger ni. NEJ säger jag. Ser ut som att jag har en hårig keps på mig och snyggnivån på det ligger väl på ungefär -10. Längtar tills fanskapet har växt ut. Då ska jag aldrig mer klippa någon form av lugg.

Annars då? Jo, jag har ätit broskbullar idag. Mattanterna kallar dem för köttbullar, men ne. Det är inte kött. Det är brosk. Fick knappt i mig något så jag var vrålhungrig när vi slutade. Gick ner på stan och träffade Julia och åt kladdkaka. Eller ja. Det var bara kladd. Ingen kaka. Gott var det i alla fall.

Ibland har jag musikal för mig själv ute i skogen.

Kommentarer
Postat av: linn

hahahahaha emeeeeeelite ;p

2011-02-22 @ 09:43:03
URL: http://forlinn.blogg.se/
Postat av: linn

eeeeeemeeeeeeeeeeliiiiie *

2011-02-22 @ 09:43:19
URL: http://forlinn.blogg.se/
Postat av: julia skarp

2011-02-22 @ 10:06:11
Postat av: julia skarp

HAHAHA, du din JÄKLA LUGG !!!! :D :D blöt puss jullan !!!

2011-02-22 @ 10:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0