emelie härmar sofia

1. Det första du tvättar i duschen? Den här frågan har jag sett förut. Svaret är nog håret.
2. Gillar du kaffe? Nej, det smakar skalbaggeanus.
3. Hur mår du just nu? Fryser och är förkyld och har hicka. Inte så bra.
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? D... K... EPDSGH... KANSKE NÅT SÅNT KANSKE KANSKE?
5. Berätta om din senaste dröm: Hahahaha. Jag var utomlands med min familj och först var vi på en motorbåt som åkte jättefort och spelade Pokemon på tv-spel. Efter båtturen kom vi fram till hotellet som var grymt lyxigt, det var bara det att toaletterna till rummen stod utanför rummet, i korridoren. Min pappa freakade ur för att han inte skulle kunna bajsa ordentligt på två veckor. Jag fnissade länge när jag vaknade.
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? Nej.
7. Vad vill du ha just nu? JAG VILL ATT DET SKA VARA 14 APRIL. SO BAD.
8. Har du räknat till 1000 någon gång? Varför gör man en sån sak?
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? Eh, suger.
10. Använder du smileys? Med vissa personer. Med andra använder jag nästan inga alls. Helt olika. På bloggen är smileysar förbjudna.
11. Har du träffat någon kändis? Inte träffat, men sett. Har sett Martin Stenmarck faktiskt. Han är snygg.
12. Gillar du keso? Helt okej.
13. Vilken låt hade du sist på huvudet? Like A G6. Hur töntigt?
14. Hur många länder har du besökt? Oj. Eh. Kanske... 12? Eller mer? Eller mindre? Vet inte.
15. Är dina föräldrar stränga?
Nja. Men de gillar att ha koll på mig.
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? Kanske. Trots att jag är så sjukt höjdrädd så skulle det vara så coolt att jag dör.
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? Jag är inte i mitt rum just nu, men lampan ovanför mig glittrar.
18. Brukar du hyra film? Nej.
19. Var kommer du vara på lördag? Jag kommer vara hemma och äta tacos framför melodifestivalen med mamma, Gustaf och några Engstrandare.
20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? Oja, jag var där och allt. I huset. Fast ne. Men jag såg det på teve.
22. Vad åt du till lunch? Kebabgryta med ris och, yoghurt och skorpa. Upptäckte mögel på skorpan efter några tuggor. Tror jag. Det var grönt i alla fall, förhoppningsvis bara krydda. Vågade inte äta hela ändå.
23. Har du lockigt hår? Lite. Fast det är lockigare när håret är långt och tjockt.
24. När grät du senast? Igår kväll.
25. Har du gått in i en vägg någon gång? Ja. Det gjorde ont.
26. Favoritårstid? Sommar.
27. Vem höll du senast i handen? Gustaf kanske? Nej, jag vet inte.
28. Sover du med TVn på? Ibland. När jag råkar somna.
29. Tycker du att du är gammal? Beror på vad man jämför med.
30. Är du mörkrädd? Lite.

Kommentarer
Postat av: sofia

det var egentligen typ 50 frågor men jag var för trött för att svara på alla! haha :D

2011-02-11 @ 19:09:21
URL: http://nossleumas.blogg.se/
Postat av: Suna-Suna

Du vet alltså hur skalbaggeanus smakar, det är oroande.....

2011-02-11 @ 22:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0