gettin' my nom on

Kvällen har spenderats hemma hos mormor och morfar. Åt så mycket mat att jag såg gravid ut efteråt. Dä ä livet dä.

Har officiellt sportlov nu också!!!!!!! GAAAH VAD SKÖNT WAAAAAAA. 9 dagar. Sovmorgon. WOPPAHHH! Mamma och pappa åker till Rom på söndag så jag får lägenheten helt för mig själv i tre dagar. Eller ja. Nästan. Kiss och Bajs ska bo här en natt också. Mys, yay.

Nej, nu ska jag lyfta på röva, hämta en chipspåse och vänta på att dagens avsnitt av Big Brother ska komma upp på hemsidan. Missade det ikväll, trodde inte att det var något avsnitt på fredagar, men jo, tydligen så var det så. He.

Bild på mig från igår. Nomnomnomar på en chokladboll. Typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0