hej april

Jag tror att jag håller på att längta ihjäl mig, på riktigt. Tills vi ska till USA. Känner mig tjatig med det här, men AAAAAAAAAH. FRUSTRATION. LÄNGTAN. OTÅLIGHET. Har inget tålamod överhuvudtaget just nu. Kan inte ens njuta av att ha något att se fram emot. Blir bara extremt resfebrig.

Här är färjan vi ska åka med i en vecka i Karibien. Avundsjuka? Åh, vänta bara. DET ÄR MER.


Här ser vi alltså däcket. En liten bråkdel av det. AVUNDSJUKA ÄN?



Och ungefär såhär kommer det se ut på öarna vi stannar på. HAHAHAHAHAHA. DÖR.

Sedan ska vi ju inte glömma att vi ska besöka New York, Orlando och Miami innan Karibien också. Åter igen. HAHAHAHAHAHA. DÖR.

Kommentarer
Postat av: sofia

LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG AAAAAVVVVVVVV!!! sluta frestas. OK?

2011-02-14 @ 20:17:04
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0