mätt osv

Mamma och pappa är i Rom nu. Och Gustaf är hos mormor och morfar. Jag är hemma. Åt nyss jättemycket dolmiopasta, dör av mätthet. Lagar alltid alldeles för mycket mat när jag är ensam. Förstår inte varför. Jag kanske föddes utan förmågan att mäta hur mycket pasta jag äter själv.

Nu ska jag gå ut på en promenad. Det är sol ute, yay. Ikväll ska jag se Big Brother och äta kyckling och imorgon ska jag vara med Shrekisarna. Det blir bra.

KOLLA, MIN LUGG ÄR GANSKA BRA IDAG. För en gångs skull liksom.

Kommentarer
Postat av: Moa

Jag vet precis hur det är att ha dåliga luggdagar! Va skönt att du har en bra idag, jag har faktiskt en helt okej jag med idag :)

2011-02-27 @ 14:45:15
URL: http://moagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0