så. jävla. bra.

Jag är oerhört nöjd med mig själv just nu, och med hela den här dagen.

1. Gjorde bra ifrån mig svenskaprovet, trots att jag hade varit sjuk alla lektioner utom två (och på den ena hade jag så hög feber att jag knappt kommer ihåg något av den)!!!!!

2. Skickade in filmanalysen igår kväll, YES.

3. Fick hem sommarkläderna från H&M och Ellos. WIIIIIIEH, den här tjejen är redo att åka till USA.

4. Nytt avsnitt av Anagina Show ska komma upp idag. Löv henne.

5. Nytt avsnitt av Lunchtime with Smosh ska komma upp idag. Löv them.

6. Ska äta köttfärslimpa nu.

Kommentarer
Postat av: linn

tack sötemelie!

2011-02-17 @ 23:05:10
URL: http://forlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0