USA

Igår beställde jag och mamma sommarkläder från H&M inför USA. Och jag DÖR vad jag längtar. Det är helt sjukt. Har aldrig i hela mitt liv längtat så mycket efter något. Vi åker i april och på måndag är det exakt två månader kvar. NEW YORK. ORLANDO. KARIBIEN. HEJ, HÄR KOMMER JAG.

Ba *Emelie goes modeblogg* Nej, men det här är en del av kläderna jag har beställt. Är EXTRA exalterad över de här kläderna. Då vågar jag tro att jag faktiskt ska till USA. Allt är från H&M utom kjolarna som är från Ellos. Iiiiih.


Kommentarer
Postat av: Lo

jag längtar också tills du åker till USA, eller mer tills när du kommer hem så att man får se bilder. och så längtar jag tills jag åker till USA.

2011-02-11 @ 20:45:32
URL: http://louisewi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0