stavgång

Linn kom över ikväll, alltid lika roligt! Följde med henne till busshållsplatsen för ungefär en timme sedan, och det är alltid lika läskigt att gå ensam tillbaka på natten. Förväntar mig att det ska hoppa fram någon vid varje hörn. Försöker alltid gå helt cp när jag går ensam ute sent, för då vill ingen våldta en. Går liksom ungefär som om jag gick stavgång. Så om ni ser någon gående ensam ute på natten som ser ut som att de åker skidor utan skidor, så oroa er inte. Det är bara jag.

Usch. På bilden till höger ser man verkligen hur äckligt smutsig min spegel är. Ser ut som att något har runnit nerför den, men jag har verkligen ingen aning om vad det kan ha varit.


Kommentarer
Postat av: linn

hahaha, aaaaasfresh ;D

2011-02-27 @ 01:33:33
URL: http://forlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0