x2

Jag har åkt en hel del buss idag. Och varit helt sjukt trött. Och så har jag varit på Waynes, inte bara en gång, utan TVÅ gånger. Snart kommer jag få ett foto av mig uppsatt på väggen bredvid kassan.

Vi hade expo hela dagen. Vi skulle gå ner på stan och göra butiksanalyser så jag och Martina satte oss på Waynes och skrev våra. Om Hemtex. Coola vi är.

Efter skolan gick jag till cp-huvudena på Specsavers och fick mitt papper till övningskörningen ordentligt ifyllt. De GLÖMDE tydligen att fylla i en ruta första gången jag var där så när vi hade skickat iväg papperena kom det tillbaka ett brev där det stod att allt inte var ifyllt. Man ba?!?!??!?!??!? WHYYYYYYYYY????

I alla fall så kommer jag alltså snart att få övningsköra. WOAH. När blev jag så gammal? ÄRE DÄR ETT GRÅTT HÅR ELLER? HIOHIO.

Efter Specsaversbesöket träffade jag Moa och Sofia på stan. Och vi gick till Waynes. StammiseN.

Nu på kvällen har jag pluggat till svenskaprovet imorgon, grekiska gudar och myter och annat onödigt. Jag har skitsvårt att komma ihåg allt. Glömmer alla namn och blir förvirrad av alla gudar, så vi får se hur det går. Förhoppningsvis går det bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0