allt som hände däremellan

Har kommit lite mer än halvvägs i boken. Orkar inte läsa mer ikväll. Men den är BRA! Det är precis som mamma sa, det är ett blogginlägg som aldrig tar slut. Underbart.

Fast egentligen är det ju inte så alls eftersom att boken kommer att ta slut, så jag förstår inte varför hon sa så. Men det tar inte slut förrän efter några timmar. Så säger vi.

I ett kapitel i boken skrev Schulman om när han var med i "Singing Bee Celebrity Special". Man ba GLAMOURÖST. Jag sökte upp avsnittet på TV3 play och tittade på det. Var tvungen.

Appropå ingenting så är det en del människor som jag inte vet vilka det är som har kommenterat inlägget under. Samtliga handlade om att jag antingen skulle kolla in deras bloppis eller gärna kika in på deras blogg. Tack, men nej tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0