archive

När jag länkade till ett gammalt inlägg i förra inlägget så började jag titta tillbaka på mina inlägg som jag skrev för sisådär två år sedan, och gud vad pinsamt. Lååååånga inlägg med meningslöst innehåll (fast jag vet inte om det jag skriver om nu är så mycket meningsfullare heller, sämst man är). Vill slå mig själv i ansiktet när jag läser dem. Ändå kan jag inte radera dem. Det går inte. Jag vill kunna titta tillbaka och minnas saker, trots att det är pinsamt.

Antagligen så kommer jag titta tillbaka i arkivet igen om två år och skämmas ihjäl mig över inläggen jag har skrivit nu. Vad hemskt. Framtidsemelie, hata mig inte. Jag kan inte hjälpa att jag är så kass. Typ.

Bild på mig tagen för två år sedan. Hahahahahahahahahahahaha. Vänta... hahahahahahahahhahaha, sluta, hahahahahaha. Man ba HEJ FJORTIS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0