fast ne

Det är så störande att det har gått ett år sedan vårterminen i nian. Jag gillar det inte. Vill inte att det ska vara så längesedan. Saknar mina tjejer i skolan. Gaaah.

Förövrigt så mår jag som ett arsel just nu. Fick feber i skolan och somnade direkt när jag kom hem. Halsen gör ont och huvudet är sprängfärdigt. Kul liv. RUUULIGT BA.

Just det, klarade matteprovet också. Kändes bra. När jag gjorde det började jag frysa som en isbjörn och insåg att jag hade fevah fevah.

 

Ursäkta, men HUR bra passar den här låten till det här inlägget!? För bra.


Kommentarer
Postat av: andrea

haha, vilket sammanträffande, satte upp samma låt idag jag med :P älskar den!

2011-01-27 @ 23:12:39
URL: http://redlips.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0