frisören sören

Imorgon ska jag klippa mig. Jag har inte en aning om vad jag vill göra med mitt hår. Bryr mig inte om det är långt eller kort, allt jag vet är att jag tycker att det är rätt jobbigt att ha långt hår samtidigt som jag inte vill att det ska bli för kort för då kommer jag säkert ångra mig och när jag ångrar mig så blir jag skitsur och när jag är skitsur så blir mitt liv inte roligt. Hängde ni med? Eller? Va???

Ska fråga min frisör vad hon tycker. Hon vet nog bättre än mig vad man kan göra med det. Har lust att bara säga åt henne att göra vad hon vill med håret, men då får jag kanske en mohikan eller något, och det vore ju bara jobbigt att fixa varje morgon.


Såhär långt är mitt hår nu. Långt, slitet, jobbigt. Imorgon ska det cuttas. CUT CUT CUT. Fatta förresten, vilken fet mohikan man skulle kunna göra av mitt hår. Skulle göra alla emokids så sjukt avis.

Kommentarer
Postat av: sofia

jag visste inte vad en mohikan var först, hehe, men sen googlade jag och.. japp! klart du skulle passa i det, dina vänner på media skulle bli välidgt svartis också, haha jag skojar! nästan :D

2011-01-31 @ 22:01:25
URL: http://nossleumas.blogg.se/
Postat av: Sören The Frisören

Ishockeyfrisyr!

2011-02-03 @ 21:43:05
URL: http://www.youtube.com/watch?v=oKlyamsftHQ

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0