hej bäst humor

Det är inte ofta jag skrattar så att tårarna rinner som om jag verkligen var ledsen. Jag skrattade så att jag inte visste var jag skulle ta vägen när jag tittade på det här. Det här var som när jag såg en kille på teve som var utklädd till en bajskorv på affären och lastade i hur mycket toalettpapper som helst i kundvagnen, fast värre. Hittade klippet på HanaPees blogg. Dog. Jag skulle kunna ta en bild på mig själv just nu, för tårarna rinner som aldrig förr, men det ska jag inte. Vågar nästan inte titta på det igen. Skrattar så att jag dör.

 

OH YOU, LADDER GOAT. YOU'RE SO RANDOM.


Kommentarer
Postat av: Sofia

hhahaha jag dör, sitter i skolan och grinar ihjäl! haaaaaaahahahaha :D

2011-01-17 @ 08:42:36
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0