JAG ÄR FÖR I HELVETE INTE JUNGFRU

Tydligen så har stjärntecknena ändrats. Blev arg när jag läste det. Jag är JUNGFRU nu istället för VÅG!? VA? NEJ! Jag är en våg! Våg är ju mycket bättre. Jag skiter fullständigt i att jordklotet befinner sig på en annan position nu än för 3000 år sedan, jag ger inte upp vågen. Aldrig. Jag kan inte vara jungfru. Hör ni ordet jungfru? Hur LÖJLIGT låter det inte? Det passar inte mig. Tänker mig typ en tjej i gammeldags klänning som sitter i en rullstol vid en spinnrock och nynnar för sig själv. Det här är en sorgens dag för mig.

Jag har bestämt mig för att tro på den här killen istället. Han har rätt. Så måste det vara.



Jag är våg. Okej?

Kommentarer
Postat av: Sofia

du kan få min våg om du vill!! för jag ska tillbaka till skorpionen ja :D :D

2011-01-20 @ 23:21:23
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0