kill me

Idag har jag prissatt hur mycket porslin som helst till loppisjäveln som är imorgon. Åå, ni förstår inte hur jobbigt det var. 4 fulla hyllor med porslin. Döda mig. Fötterna värker efter att ha stått hela dagen, tummarna värker av all prissättning, huvudet värker av hur jobbigt det var. Irritationen på slutet var oerhörd. Aldrig mer.

Det kom några från Gefle Dagblad och tog ungefär 1000 foton av oss medan vi jobbade, och jag har en känsla av att ingen av bilderna blev särskilt bra på mig. Och så tog de namnen. Så jag kan inte ens låtsas att det inte är jag på bilden.

Dessutom åt jag världens äckligaste macka med RUSSIN i till lunch. Det var vidrigt. Den här dagen har bara varit jobbig. Jag ska snart äta mat i alla fall. Bra. Det är bra.


Såhär känner jag mig just nu. Irritation.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0