kul

Skola imorgon. Jag. Vill. Inte.

Jag har glömt bort hur det är att gå i skolan under lovet. Har vant mig vid att vara vaken på natten och sova på dagen. Som en fladdermus. Tänk om jag var en fladdermus. Skulle ni läsa min blogg då???? Jag ba "hänger i taket just nu, har ätit lite insekter idag och lekt med min fladdermuspolare Larsa, hejdå!!!" Jag skulle klart läsa min blogg.

I alla fall så vill jag inte alls börja skolan igen. Men men, det är ju bara ett halvår kvar till sommarlovet. BWÄÄÄH. Fast det är bara 3 månader kvar tills vi åker till USA. IIIIIOOOHIOH. Gud vad jag längtar. Jag ska dokumentera allt.

Nu ska jag städa mitt rum.


Kommentarer
Postat av: Moa

jag skulle helt klart läsa din blogg!

2011-01-09 @ 21:09:09
URL: http://moagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0