meeeeen

Jag kommer inte på något att skriva en insändare om. Jag hatar att skriva om seriösa saker, särskilt när jag måste bli arg. Jag är inte bra på att vara arg. Jag är jävligt bra på att vara sur och ledsen, men arg blir jag bara när något är riktigt jobbigt och orättvist. Att skriva om något som gör mig sur känns löjligt eftersom att jag ofta blir sur över så töntiga och obetydliga saker.

Just nu är jag rätt förbannad över att jag måste ha ämnet text mot min vilja, men det kan jag ju inte skriva om. Något som inte hjälper mig i min ilska är det faktum att jag har grymt tajta jeans idag. Mina SISTA jeans som inte är trasiga. Eller nej, jag har ett par till. Men de är fula.

Jag har sjukt svårt att hitta jeans. Jag har grymt smala ben (tänk giraff) men inte lika smala höfter, så om de går att knäppa på ett normalt sätt så är de för stora i benen, och om de passar benen så går de inte att knäppa. Det är det som är grejen med mina jeans som jag har på mig nu. De är perfekta för benen men de sitter så hårt i midjan att det nästan gör ont. Slutsats? Jag hatar min kropp.

Titta, jag har inte tappat skrivförmågan. Trodde det ett tag. Jag kan helt enkelt inte skriva insändare, mår illa varje gång jag tittar på det tomma dokumentet jag har framme. Och föreslå inte ens att jag skriver en om jeans, det är ju bara löjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0