sluta låta så illa

Gustaf har en kompis hemma. De (läs: GUSTAF) pratar med höga gälla röster om tv-spelet de spelar. Jag har lust att få ett utbrott, men orkar inte. Ska nog ta på mig hörlurarna och försöka lugna ner mig istället. Det är jobbigt att vara arg.

Tydligen är det här dagen då flest personer tar självmord också. Läste det på Alex Schulmans blogg. Deppdag. Jag är inte ett dugg deppig. Bara förbannad. Jag blev det när jag var tvungen att leta på mina nycklar. Lyckades stressa upp mig tillräckligt för att bli riktigt arg.

Den här killen lever inuti mig just nu.

Kommentarer
Postat av: linn

mmmmm, ;) haha emelie säg åt han från mig :D

2011-01-17 @ 17:00:47
URL: http://forlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0