jag

Klockan är halv ett och jag har tråkigt och är inte ett dugg trött. Därför tänker jag göra en lista (som baaara handlar om mig) och tidsinställa den tills imorgon, iiiohiho.



Presentera dig själv!
Namn: Emelie Hermansson.
Ålder:
16.
Bostad:
Lägenhet i Gääävleee (Gävle ska uttalas med Gäääävlemååål).
Utseende: Ett huvud och en kropp.
Humör: Just nu är jag rätt sur över att skolan drar igång igen imorgon, men tröstar mig med att tänka på hur underbart det kommer bli att åka till New (fucking) York (AAAAAH), Orlando och Karibien (återigen: AAAAAAH) i april. Parantesoverload där va.
Civilstatus: Hehe... hehehe... okej, singel (fulaste ordet ever).

Vad är din favoritfärg? Jag säger som Bella i Twilight: "det varierar från dag till dag." *NöRd*
Har du några vänner?
Ja, några underbara filurer som är roliga att vara med, tihihi.
Vad är viktigast för dig, just nu? Att försöka vara mig själv istället för att vara så som andra tycker att jag ska vara.
Vilka färger består innehållet i din garderob mest av? Eh. Vet inte. Grått kanske.
Tycker du det är finast att vara osminkad eller sminkad? Alla är fina i olika saker.
Har du varit förälskad? Nja.

Vad är ditt favoritband? Aj lajk The Verve.

 


Vem är din favoritartist? Robyn.


Vilken är den senaste låten som fastnat i ditt huvud? WAKA WAKA EH EH, THIS TAJM FÅR AFRICA!
Vad vill du jobba med? Jag får ångest när jag tänker på det här med jobb eftersom att jag verkligen inte vet vad jag vill göra. Jag längtar så otroligt mycket tills gymnasiet är slut, men jag är ändå rädd eftersom att jag inte vet vad jag ska göra av mig själv då.
När planerar du att skaffa familj? När jag träffar någon jag kan skaffa familj med, hehe.
Vill du någonsin gifta dig? Det vet jag ju inte nu.
Har du någonsin fått höra att du är lik någon (och vem)? Jag har fått höra att jag är lik Mischa Barton (man ba HAHAHAHA RIGHT) och så är det flera som har sagt att jag är lik någon tjej som är med i The Secret Life Of The American Teenager (tror jag det hette), men jag vet knappt vem det är så jag vet inte om det stämmer.
Är du en ordningssam människa? Jag är den minst ordningssamma människan jag känner.
Städar du ofta? Nej.
Röker du? Nej.
Kan du laga mat? Nästan.

Är du atletisk? Den frågan påminner mig om när min optiker frågade mig om jag ville ha linser istället för glasögon eftersom att det kan vara bra att ha när man idrottar. Jag ba, eh nej. Då sa hon, nääähäääää, du såg ut som en person som idrottar. Jag ba HAHAHAHAHAHA. Jag, som till och med har fått diagnosen gamnacke pga otränad rygg, ser tydligen ut som en idrottare. Åh, ironin i det.



Är du vig? Nej.
Har du gått i någon sport? Innebandy och dans. Inget av de två var något för mig.
Vad gör du helst på din fritid? Umgås med mina coola polare och chillaR.
Ser du ofta på TV? Nästan aldrig.
Vad är ditt favoritprogram?
Family Guy.
Ser du helst på TV eller film?
Film!
Vad är din favoritfilm? På Smällen, Titanic, The Aviator... och några fler. Kommer inte på vilka. Hehe.

Kommentarer
Postat av: Sofia

hahahahaha innebandy?:D jag dog typ.

2011-01-10 @ 08:50:28
URL: http://nossleumas.blogg.se/
Postat av: linn

hahah du som är så atletisk emelie ;D

2011-01-10 @ 14:59:40
URL: http://forlinn.blogg.se/
Postat av: Goofy

Har du någonsin fått höra att du är lik någon (och vem)? Öööhhhhhhhhhhhhhh?!??!!!! Se ca 2,20 min in på filmen, det ÄR ju Emelie!!!!!!!!

2011-01-10 @ 20:07:13
URL: http://www.youtube.com/watch?v=TtfzLolYrCY

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0