vad fan är det med alla fåglar?

Jag har fönstret öppet och alla fåglar sitter och skriker högre än någonsin förr. Låter som att det är 100 fåglar som sitter och muckar med varandra i trädet utanför. Får något fel på det här med fåglarna som ramlar ner och dör, har liksom hakat upp mig helt på det. VARFÖR!?!?!??! Och varför låter cp-fåglarna som de gör just nu??? Kommer de ramla ner och dö snart eller? Föreställer mig att det helt plötsligt kommer bli knäpptyst och när jag tittar ut från fönstret så ligger alla fåglarna på rygg med tungan ute på asfalten nedanför.

Eller förresten, har fåglar tungor? Kanske inte. De har ju inte tänder. Eller? Orkar inte googla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0