badade idag

TJA.


Min hjärna har tagit semester nu. Herregud. Sitter och funderar och funderar på vad jag kan skriva, men kommer inte på något. Så nu skriver jag om att jag inte kommer på något att skriva. KULT, JAPP.

Har legat i solen och jäst hela dagen. Umgåtts med släkten. Badat. Ätit grillat. Tycker om sommarlov alldeles för mycket. Blir slapp. HUR ska jag kunna gå i skolan om mindre än tre veckor? Skulle kanske passa på och bli en sån där som ba sitter och degar i skolan. Skulle vara skönt. Dock att jag antagligen skulle sluta som uteliggare, men vad fan. Det låter väl inte hel fel det heller. Rota lite i en soptunna, sova i en buske. Härligt skulle jag vilja säga.

Råkade stava säga med j. ZZzZzzZZZzzzZ.

Hejdå my pretties.

Kommentarer
Postat av: Julia

Sv; Åh jag vet, typ meningen med livet <333 Dog lite.

2011-07-31 @ 21:24:58
URL: http://juliawiktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0