tjockelbo

Ska ta tåget till Ockelbo idag. SJÄLVKLART måste det börja regna när jag ska dit. FFFFFUUUUUUUUU. Har ju mitt sims i alla fall. Det var förresten hur bra som helst, det jag har provat hittills i alla fall. Spenderade tre timmar åt att göra simmar och bygga hus igår att det liksom inte blev så mycket spelande, men jag skaaa spelaaaa.

Har insett att jag har alla expansionspaketen till sims 2 och alla som har kommit ut hittills till sims 3..... alltså varför. Måste ju ha spenderat mer pengar på sims i mitt liv än på kläder. Dock att jag bara har två expansionspaket till trean installerade pga de andra sög. Drömjobb och destination världen. Tycker de är sämre än allt i världen. Nästan.

SÅG NYSS PÅ HEMSIDAN ATT THE SIMS 3 HUSDJUR KOMMER UT I HÖST OMG. Dör. Vill ha.


Kommentarer
Postat av: linn

hähä, tack fotografen ;)

2011-07-15 @ 20:42:32
URL: http://forlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0