estocolmo

Mellanlandar i stan idag. Har varit i Ockelbo i några dagar nu och det har varit helt okej faktiskt. Jag brukar klättra på väggarna efter två dagar ute på landet, men inte den här gången. Har haft sims, mat och sällskap, så det var lugnt faktiskt. Känner mig lugn. Lite för lugn.

Imorgon ska jag i alla fall till Stockholm!!!! Har inte varit där på apalänge så det ska bli kul faktiskt. Ni ba JAHA SKA DU PÅ GRÖNAN ELLER? Hahahahaha. Å ni är så tråkiga. *Snurra runt och spy*. Hatar nöjesfält osv. Förutom Universal Studios. Men det är inget nöjesfält, herregud, det är ett mirakel. Att gå på grönan efter att ha varit där tror inte jag skulle funka. Det skulle liksom vara... mu?

Vet faktiskt inte riktigt vad vi ska göra. Vi ska till Birka, vad nu det är. Försökte övertala mamma om Naturhistoriska, men eftersom att vi har varit där ca 100 gånger redan så var hon inte så taggad på det. Älskar Naturhistoriska. Bästa som finns. Efter Universal. Ville gå på Natural History-museet i New York, men vi hade inte tid BUHUHUHUUHU. Enda gången jag överhuvudtaget är intresserad av natur och historia är på museum. Annars hatar jag det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0